wtorek, 25 lipca 2017

Kim jestem?

Cześć!
Witam Was serdecznie na tym blogu. Zamierzam tutaj pokazać wam jak ważne w naszym życiu jest spełnianie marzeń, że można postawić czoła wszelkim przeciwnością, że warto wierzyć w siebie.
Postaram się zmotywować Was jak również siebie. Nie zabraknie też tutaj trochę codzienności, bo to przecież przez nią należy przebrnąć by osiągnąć zamierzone cele.
Kim jestem?
Zwykłą 16 letnią dziewczyną, która od września zawita w progach wymarzonego liceum na profilu biologiczno-chemicznym, która marzy o tym by motywować siebie jak i innych by spełniać marzenia.
Dlaczego chcę pozostać anonimowa?
Wiadomo, nikt do końca nie jest anonimowy w internecie, lecz chciałabym w jakiś stopniu pokazać wszystkim, że ludzie których nie znamy mają na nas duży wpływ.
O czym marzę ja?
Jak na pewno zauważyliście po tytule bloga, marzę o tym by dostać się na medycynę i w przyszłości leczyć ludzi. Mam nadzieję, że uda mi się to spełnić.

Jeśli jesteście ciekawi, jak potoczy się walka o przyszłość.
Jeśli chcecie zawalczyć również o swoje marzenia zapraszam was do czytania, niech to miejsce stanie się dla każdego czymś wyjątkowym. Mam nadzieję, że czytając wpisy odnajdziecie w nich cząstkę siebie i wspólnie postaramy się o to by spełniać marzenia, bo przecież w grupie siła prawda?

Kochani chciałabym już na koniec życzyć wam byście znaleźli właściwą ścieżkę, i by wasze marzenia były celem do spełnienia.

Do następnego wpisu!

9 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w blogowaniu i w dążeniu do swojego celu :)
    Ja też ostatnio zaczęłam dopiero blogować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w dążeniu do wybranego celu ;) trzymam kciuki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ambitne cele: i to mi się podoba. Szkoda, że tak późno odkryłam, co tak naprawdę liczy się w życiu. Obserwuję c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także marzę by dostać się na medycynę, ponieważ wiążę z nią przyszłość :). Tak jak ty od września zaczynam naukę na moim wymarzonym kierunku :D. Czekam na następny post! Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam w blogosferze i zycze powodzenia w postawionych celach ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz spotykalam sie z taka tematyka bloga, tutaj na blogspocie- zapowiada sie bardzo ciekawie :) trzymam kciuki!
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia!
    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietypowy blog,zaciekawiłaś mnie i z chęcią wpadnę i zobaczę kolejne wpisy! :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szlachetny cel! Mam nadzieje, że Ci się uda.

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń